9 octombrie 2011

Panou Nou la Brasov!

Ieri am terminat modificarile la noul panou. :)

Asa cum poate ati auzit, am dat jos ciuperca si in locul ei am pus niste ......fotolii:)
Pe partea stanga cum intri in sala am instalat un nou panou de 10 grade inclinatie,inca unul de 20 grade si o fata. Fiecare este destul de lat si de comfortabil. Pe ele am pus si niste volume( ne-am propus sa facem mai multe si mai de calitate in viitorul apropiat).
Consutructia a durat 3 zile in care s-a muncit 12 ore pe zi minim 8 oameni in continuu.Cu aceasta ocazie s-au spalat si o buna parte din prize( am aproximat peste 1000!) 
Toti am fost placuti impresionati de solidaritatea de care ati dat dovada. Am format o echipa buna si eficienta, iar rezultatele se vad cu ochiul liber. Atmosfera a fost foarte buna, am ras, am glumit si am muncit ;)

Vrem sa le multumim astfel tuturor celor 17  care au participat : Oana, Iulia, Octavia, Codruta, Bejan, Petrica, Zdrobis, Marius, Codrut,Traian, Razvan, Mitica, Dan, Castoru, Laur, Rus, Pti. 

Saptamana asta, timp de 6 zile, de Marti( 11.10) si pana Luni( 17.10) va fi concurs Cupa Brasovului. Regulile lui in urmatorul post.

Va asteptam sa vedeti cu ochi vostri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu